28 Ιουλίου 2011

YOU'RE A GIVIN' CAUSE SHE'S A RECEIVER...

(Μερικές φορές, χρησιμοποιώ το, κατά τ'άλλα αδιάφορο μικρό μου, blog
για να εκφράσω τα "μέσα" μου, 
από ματαιοδοξία, από ελπίδα, από αναζήτηση παρηγοριάς, 
από αγανάκτηση, από ανάγκη απλή.
Το παρακάτω 
-που φυσικά δεν είναι δα και κάτι σημαντικό-
έχει συγκεκριμένο παραλήπτη.)


Ε! Σε σένα τα λέω... Κοίτα εκεί... 
Τους βλέπεις; 

Άνθρωποι έρχονται, άνθρωποι φεύγουν
άνθρωποι τρέχουν, άνθρωποι στέκονται
άλλοι σε προσπερνούν, άλλοι σε σπρώχνουν
άλλοι σε κοιτάζουν, άλλοι σε αγνοούν
για κάποιους αξίζεις πολλά, για άλλους είσαι ένα σκουπίδι
για κάποιους θα μείνεις αξέχαστος, για κάποιους μια στιγμούλα μοναχά
στο κέντρο όλων αυτών είσαι εσύ, εγώ

και όλα γυρίζουν γύρω μας
και μας κυκλώνουν, δημιουργούν ένα δαχτυλίδι 
και δημιουργούν μια πανδαισία από χρώματα, μυρωδιές και ήχους
και μεις εκεί, στη μέση

να κρατάμε τα χέρια σφιχτά και να ανεμίζουν τα μαλλιά μου τρελά
να γελάμε, να κλαίμε, να τρέχουμε, να πέφτουμε, να λατρεύουμε
να θέλουμε κι άλλο από αυτή τη δίνη
να ταξιδεύουμε με λύσσα
να αγαπάμε με πάθος 
να λυγίζουμε σαν κλαδάκια και μετά με φόρα να τεντωνόμαστε 

αφού το ξέρεις ότι σε εργάζομαι! 
αφού το ξέρεις...
αφού όλα τα ξέρεις! 
αφού και μένα με ξέρεις! 


Κι αν είναι όλα αυτά, σήμερα
εικόνες και ήχοι που δε σημαίνουν τίποτα
κάποια στιγμή
στο μέλλον που τολμώ να προβλέψω, 
όταν τα όνειρα και οι φιλοδοξίες θα γίνουν πράξη, 
θα καταλάβεις 
τι λέγαμε τότε...


γιατί όλα τα ξέρεις! 
και περισσότερο απ' όλους, εμένα!



PS1: Quiz: Αν και ελαφρά παραφρασμένο, σε ποιο τραγούδι ανήκει ο τίτλος; 
PS2: Έστω και έτσι, αλλόκοτα, τα είπα και ησύχασα! Ουφ!

1 σχόλιο:

Τη γνώμη σας παρακαλώ!