21 Δεκεμβρίου 2010

Απολογισμός 2010...

Ρε σεις, τελειώνει το 2010...
Τι έμεινε; Μια βδομάδα και κάτι ψιλά...
Φέτος στις σελίδες - ημέρες αυτού του χρόνου γράφτηκαν μερικά ωραία πράγματα για μένα...
Ταξιδάκια στο Βέλγιο, την Ιρλανδία, την Ελβετία, την Ολλανδία...
Μια υπέροχη χρονιά στη δουλειά μου, ένα σχολείο τόσο φιλικό, κάτι μαθητές σπίρτα, οι δασκαλίτσες μου φανταστικές...
Από υγεία όλοι σκίσαμε, γονείς, φίλοι και γνωστοί. Ευτυχώς!
Η ομαδάρα μου, ο ΠΑΟΚ, τα πάει πολύ καλά στο Europa League και κουνήσαμε ευτυχισμένοι πολλές φορές το κασκόλ μας στην Τούμπα!
Δέθηκα λίγο περισσότερο, λίγο πιο ουσιαστικά με μερικούς από τους φίλους μου!
Ξεκίνησα να κάνω couchsurfing! Φιλοξένησα ήδη κάποια άτομα και η εμπειρία ήταν καταπληκτική!
Επιμορφώθηκα, πήγα σε summer school, παρακολούθησα σεμινάρια!
Πέρασα στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και πάω για δεύτερο πτυχίο!
Έκανα αίτηση για μετάθεση για Βόρεια Ελλάδα!
Συνάντησα συμφοιτήτριες που είχα να δω χρόνια...
έκανα μια εξαιρετική γνωριμία στην Ολλανδία, με ένα συγκλονιστικό άνθρωπο...
Χόρεψα κάτω από πράσινα και κόκκινα φώτα, με ήχους από καμπανάκια, σε μια έρημη πλατεία, ένα δροσερό βράδυ του καλοκαιριού μαζί με ένα άγνωστο πλάσμα που είχε πεντακάθαρο πρόσωπο και το πιο ζεστό χαμόγελο του δικού μου κόσμου!
Έζησα...όμορφα!

Βέβαια, είχα και τις μαύρες, τις μουτζουρωμένες σελίδες - ημέρες μου...
Τέλειωσε ξαφνικά, κοφτά, ίσως και λίγο άδικα, η ωραιότερη - όπως νόμιζα - σχέση της ζωής μου.
Στεναχωρήθηκα, μούτρωσα, θύμωσα, έκλαψα, κάκιωσα, μαλάκωσα...
Γνώρισα και έναν άνθρωπο που απογοήτευσε τις προσδοκίες μου...
Ακύρωσα και ένα ταξιδάκι στην Ουγγαρία και ξενέρωσα ( ευτυχώς θα το πραγματοποιήσω το Μάρτιο)!
Μου κόψανε και βασικό μέρος από το μισθό μου, τα επιδόματα και το δώρο μου (δασκάλα είμαι ρε παιδιά, όχι golden boy σε ΔΕΚΟ!)...


Ξέρετε όμως τι συμβαίνει; Ανάμεσα στο κακό και το καλό, στο ευχάριστο και στο δυσάρεστο, στο εύκολο και το δύσκολο, υπάρχει μια λεπτή ισορροπία! Κάτι γίνεται, κάτι κινείται έτσι, σε μια αόρατη διάσταση στο χρόνο που περνάει και τελικά γλυκαίνει την πίκρα, φέρνει λογική και κατευνάζει τα πράγματα...


Απολογισμός 2010 λοιπόν, ίσως ξέχασα πολλά να αναφέρω και σίγουρα επέλεξα πολλά να μη τα μοιραστώ αλλά
είμαι σίγουρη ότι το 2011 θα είναι συναρπαστικό και γεμάτο με αυτές τις εκπλήξεις που κάνουν τη ζωή μας συγκλονιστική ταινία με πρωταγωνιστές εμάς...
καλές γιορτές!

1 σχόλιο:

  1. φαινεται οτι περασες πολυ καλα το 2010!
    ευχομαι το 2011 να ειναι το ιδιο και καλυτερο απο το '10!

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τη γνώμη σας παρακαλώ!